Subject: EVA-316 sanitaarkontrolli tellimus
From: "Raivo Kolbak" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: Valter Jääger <[email-masked]>, "EVA316" <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Jun 2024 08:51:42 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Riigilaevastik soovib tellida laeva EVA-316
<https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:352747/mmsi:276
415000/imo:7917977/vessel:EVA_316>  sanitaarkontroll koos joogivee
analüüsiga.

Palume kontrolli planeerida alates 33- 34.nädalal (augustikuu teises
pooles).

Eelmine kontroll ja ülevaatus kehtib 30.08.2024.

Laev asub Hundipea sadamas: Tallinn, Lume 9

Kontakt:

EVA-316

504 3887

Kapten:

Armin Sirelpuu

524 3844

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Arve saaja:

Riigilaevastik

EE102630242

reg. kood 77001814

Lume 9

10416 Tallinn

Maksetähtaeg: 14 kalendripäeva

Lugupidamisega:

Raivo

Kolbak
Peaspetsialist
Riigilaevastik
+372 504 3863,  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.riigilaevastik.ee> www.riigilaevastik.ee

Lume 9, Tallinn